Toch niet tevreden?

Een klacht of opmerking? Laat het ons weten.

Heb je, ondanks alle zorg die wij hebben besteed om uw bestelling perfect bij je afgeleverd te krijgen, toch een klacht of opmerking over het product of onze dienstverlening? In dit geval kun je op de volgende manieren contact met ons opnemen:

Telefonisch
Onze klantenservice is bereikbaar op 085 888 1015

Via e-mail
Mail je klacht of opmerking naar info@bokszakkenstore.nl

Binnen 2 werkdagen nadat wij jouw klacht of opmerking hebben ontvangen, krijg je van ons een ontvangstbevestiging. Uiterlijk 14 dagen na ontvangst van jouw klacht of opmerking krijg je van ons een inhoudelijke reactie. Ons doel is om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit Europees ODR Platform is te vinden op http://ec.europa.eu/consumers/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.